träning!

känner att jag har fått tillbaka min energi och vill träna, träna träna!
Men vill inte gå själv i början, varför? jag vet inte. Jag har något behov av sällskap och massa girltalk.. Men samtidigt vill jag inte sitta hemma och bara vänta på att personer ska ha tid för mig. Men idag har Ann tid för mig, ska bli så underbart och få träna och prata av sig.
 
Jag har tröttnat på och vara en slappis som jag vart i December. Men jag har även vart sjuk och jag var glad att skiten bröt ut, har gått och vart småförkyld hela hösten. Men nu hoppas jag det vänder och att jag kan starta året med träning och få rullians på det.
 
Tror min brist på energi har vart mycket med jobbet, man vet det kommer lägga ner. Och det rör mig inte i ryggen så jätte mycket, för det är inte det jag vill göra. Jag är för kreativ och för social för att jobba där. Jag älskar mina arbetskamrater, men jag älskar inte uppgiften vi har och det är jag nog inte ensam om att tycka.
jag har ju även sökt utbildning, men kom ju som sagt inte in, just för att jag saknar erfarenhet.. är det inte det man ska få av en utbildning och praktik inom det?!

Även om det kanske suger nu, så finns det ju alltid en mening med ALLT, så jag har slutat vara bitter över det beskedet och istället har jag blickat framåt på vad jag vill göra.

Kom in på en utbildning för 5 år sen, som jag tackade nej till för jag var inte redo för det. Samma veva som jag fick reda på att jag kom in, fick jag även reda på att min mormor hade cancer och det tog hårdare än vad jag trodde och jag kände då att jag inte skulle klara av att läsa. Mormor var min allra bästa vän, hon och jag växte oss starka ihop.

Men ju mer jag tänkt på den utbildningen så känner jag att den kanske ändå är rätt för mig. Den kan var grunden till vad jag vill göra i längden :)
 
Med tankar kommer även massa frågor, frågor som man får svar på efter vägen. Men detta är det nya steget i min väg till ett nytt jobb. Ett jobb som jag kommer älska av hela mitt hjärta! Det kanske inte dyker upp detta året, eller nästa år.. Men det är min framtid, det är dit jag strävar, det är mitt mål.
 
Mitt mål detta år är att komma i gång med träningen, på riktigt, inga svakar (ja, dom kommer komma ändå) men jag ska komma igång på ett hållbart sätt.
 
Jag tränar på sats, så den som vill vara min träningskamrat är varmt välkommen att hänga på. hojta bara till! :)
 
hon ska vara min drivkraft till att komma tillbaka till den rutan jag var i när jag var nöjd med min kropp :)

jag minns så väl när detta kortet togs, mormor hade fyllt år och vi firade henne. Jag skulle sedan iväg på hockey och hon ville ha ett kort på oss tillsammans när hon pussar mig på kinden. Vi skrattade så mycket, så inget kort blev bra. Förutom detta som säkert var det sjunde kortet ;) Jag älskar dig mormor och jag saknar dig av hela mitt hjärta. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0