födelsedags firande :)

Igår hade vi lite firande för mig. Hela familjen kom förutom Isabelle som har bleve sjuk igen:(
Fick bara massa braiga saker :)
Fick en Symaskin av min älskling,, HALLÅ en symaskin.. han skämmer bort mig min karl!! :) men hans byxer kommer nog ligga mycker under nålen ;)
 
Fick pengar och sminka av mamma och pappa.
Sen fick jag en sån där mobilhållare som man har på armen av brorsan, vad det nu heter?
En plattång av Nathalie och Anton. :D
En sylåda fick jag av "svärmor" och två trisslottor av jörgen (nitlottor:( )
 
Jag är supernöjd!! :) Jag uppskattar verkligen såna grejer som man får användning för och det var en väldigt bra dag! jag somnade som en stock efter lite lördagsmys i soffan med goding, min enda lediga dag så man uppskatta verkligen egentiden vi fick ihop.
 
Var även iväg och tränade igår, underbart! hoppas verkligen man kan komma iväg varje lördagmorgon, är ju så underbart och komma upp på mörran så där.
jag och lollo har även planera hela nästa veckas träning. LOVELY!! :)
 
Jag måste planera in så där för att det ska bli av, men även gillar jag när det kommer spontant. Men känns skönt och komma igång och jag jobbade emot förkylningen i lördags och hoppas den håller sig borta. Tycker alla blir sjuka om och om igen. Finns det någon som känner sig 100% frisk?!
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av att va ledig i 2 timmar och 40 minuter....
 
puss på er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0