Dagen som varit

Idag vaknade jag tidigt. kändes dock som jag hade sovit i en evighet, men icke.
Klädde på mig och drog iväg och tränade. kände inte att motivationen fanns där. men höll igång i 40 minuter. Tänkte göra lite hemma gympa, men då ringa Nathalie och frågade om jag ville komma dit. att välja mellan lite träning,mat och städning så valde jag att åka till henne.
 
Hon har precis flyttat hemifrån och bor ihop med sin kille. En riktigt mysig lägenhet. Käkade och pratade i massor, jätte mysigt och jag älskar verkligen den kontakten vi har. Hon är ju som sagt min systerdotter. Men hon känns mer som min lillsyster/bästa vän. Eftersom det bara är 8 år mellan oss så, så börjar ju åldrarna jämna ut sig nu ;)

Vi kollade på bilder när hon och Isabelle var små.. Gudars dom kommer alltid vara mina små troll :)
 
jobbade även idag, gick väldigt fort. för det var bra folk som jobbade.
Fick även ett kort på min syster av Dimpe. Från någon resa posten gjorde. Och det var bara 2 år gammalt från att hon dog. så det var kul och se det och hon var SÅÅ fin på kortet. Kan erkänna att det var lite jobbigt och se det speciellt när hon var så himla fin och såg så lycklig ut på kortet!
Men jag blev som sagt väldigt glad över att jag fick kortet, det kommer jag vara evigt tacksam för! :)
 
Nu sitter jag här och har precis städat lite, var väldigt behövligt. Känns som motivationen för att städa inte riktigt har funnits, men kan inte ha stökigt hur länge som helst :P hehe
 
Nu ska jag slänga mig i soffan och hoppas jag orkar vara vaken ett tag till :)
 
ha det gött och sov så gött! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0