ibland

Funderar jag väldigt mycket, på det mesta och jag läser väldigt mycker om saker jag funderar på..
 
I några dagar nu har jag haft kramper i magen och då läser jag ju om vad det kan vara och vad som är fel på mig.
Har jag cancer, har tarmarna vridit på sig mm mm mm...
Men när jag pratar med min mamma så släpper allt sånt där..
 
Ringde 1177 igår, dom är som en mamma som lugnar en när man inte kan ringa mamma. :P nu låter det som jag ringer dom ofta. Men jag har ringt dom tre gånger och varje gång har dom stillat mina nerver..
Jag ringde ju igår vid tolv tiden för att jag blev orolig för magen, magen var uppsväld och var en malande känsla, har gått över till stor del nu. Som tur var, var det bara stopp i systemet.. Men man blir så orolig när man inte vet.
Och som jag söker på problem läser och hittar att alla symtom stämmer, då blir man orolig och stressar upp sig och tänker att man ska få ligga på akuten hela natten. Men icke sa nicke, jag mår mycket bättre idag och jag hoppas det håller i sig.
 
Jag trodde först jag va gluten eller laktos, eftersom kramperna kom i samband med att jag åt mat, så en dag åt jag ingen mjöl eller något med gluten i, var väldigt jobbigt och sitta och kolla på min sambo när han vräkte i sig en pizza, medans jag satt med en sallad, nog för att jag behövde den där salladen, behöver inte äta pizza:P
 
hade ju tänkt träna skiten hur mig den här veckan, men istället satt man med magvärkar halva veckan. Tur jag träna måndag och tisdag iaf, så jag fick två pass denna veckan :) Men har ju inte ätit normal dessa dagar så hade ju inte kunna träna ändå, inge bra och träna om man inte får i sig någon energi. Vatten och plommon och lite mat har varit min diet denna helg, men ändå står magen ut som om jag vore gravid (nej, jag är inte gravid) bara tarmarna som är uppsvälda och behöver space.
 
känner att jag har funnit en glöd i träningen och jag hoppas den håller i sig och jag hoppas ekonomin håller i sig så jag slipper att må dåligt över både pengar OCH träning..
 
för övrigt någon som vill skänka mig 150000 kroner? har hittat vårat dröm hus!! ÅH jag är så himla kär!!
 
nej, nu håller jag på och fryser ihjäl, så det blir sängen nu! :)
 
god natt mina guldkorn <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Va goa ni är!! Jag hälsade från din far igår när vi träffa pappa en sväng. Idag ska dom till doktorn på möte för att prata om behandling och så. Så hoppas vi på att dom påbörjar behandlingen SNART. Tycker det har vart en himla massa väntan hela tiden. :(

Svar: ja, alla dessa möten, väntan är ju nästan värst än själva mötena (ibland) Men hoppas ni snart är på fötter allihop och kan blicka frammåt
Carro

2012-10-31 @ 10:26:11
URL: http://Eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0