ljus ljus strålande ljus!

Ibland bara älskar jag min hobby! den är avslappnande och den får mig att skapa något andra tycker om.
 
jag sätter motiv på ljus, den senaste tiden har det vart mycket ljus på barn, föräldrar som vill ge bort i julklapp. Den perfekta julklappen, dop presenten, födelsedag, eller varför inte mor och far dag :)
 
Har fått många komplimanger för dom och jag önskar nästan det kunde sprida sig ännu mer, så man en vacker dag kanske kan öppna en egen liten inredningsbutik med MASSA ljus och massa inredning som passar ihop med ljusen.
 
Har även andra drömmar för min lilla butik. Vore så himla kul.. Men allt bottnar sig alltid i PENGAR! Pengar pengar pengar. Tänk om man var rik, ibland önskar jag att jag var en kreativ människa med ett öga för uppfiningar. Tänk vad kosing en skulle kunna få in på det. Få patent på något kanske, men vad skulle det vara isf! 
 
Just nu sitter jag väl mest i väntat på svar på en utbildning jag har sökt och hoppas verkligen jag kommer in, jag behöver detta, jag behöver börja något nytt, något annat, släppa det gamla och in med något nytt. Kanske inte detta jag tänkte när jag var femton, men ibland behöver man bli några år äldre för att förstå vilken väg man egentligen vill gå 
 
Har även insett på senare tid att jag måste unna mig saker, jag intalar mig hela tiden att jag inte har råd, att jag måste lägga pengarna på något annat, men istället bara flyger pengarna iväg och jag har inte gjort ett skit med dom.
 
Har tex beställt så jag ska få Glossybox, en gång per månad. För att jag är värd det, jag gör det jag ska på jobbet, trots en axel som behöver massage. Jag gör det jag ska i hemmet för att hålla det fräscht, men unar jag mig något för mig själv någon gång, nej!
Som jag och bell sa en gång, man jobbar för att kunna unna sig saker, man jobbar ju inte bara för att få ihop till räkningar. Och jag kanske behöver komma tillbaka till det för att få lite lyx i vardagen.
 
jag bara längtar tills jag får fixa naglarna, fixa till fransarna. fått tips att Sanna på jobbet http://moonzanna.se/ där har ni hennes blogg, en trevlig blogg att besöka.
 
have a nice day!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

tack för de varma orden om mig =)
kram !

Svar: Så lite så :) Kram!
Carro

2012-12-29 @ 18:37:14
URL: http://moonzanna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0