underbart!

Jag skriver ofta nu, att jag får lyckorus i kroppen för att jag mår bra och det bara fortsätter. Känns så konstigt att må så här bra.

Jag är så van att något händer när jag väl mår så här, så vad kommer ske, eller har jag haft mitt och får må bra nu till 100%?! hoppas det iaf.

Det börjar närma sig mer och mer för vad som händer den 1 juli. förhoppningsvis blir det tidigare. Det ska bli helt underbart!

Solen skiner och då mår jag ännu bättre, det bara bubblar i mig och jag vill ha en BALKONG!

Igår var vi till mamma och pappa och käkade tacos, brorsan var där och även mina två favoriter Isabelle och Nathalie. Det är så himla mysigt när vi samlas allihop och är en enda stor familj. Jag tycker om när familjen är stor. Ända sen jag va liten har vi alltid vart en hel bunt som har samlats, men det blir inte så längre.
Dom som verkligen höll ihop släkten har dött, det låter hemskt men så är det faktiskt. Vi kunde vara över 20 pers på kalasen, nu är vi 8 personer ungefär. Man saknar det där, nu ses vi bara när vi fyller jämnt eller om det är dop eller bröllop. Men hur ofta händer det då?
Inte för att det var kalas igår, bara mys. Men känns konstigt när något så stort går till något så litet.
Men det är väl tur att Facebook finns, så man har lite koll på vad som sker i mellan varven.

Det kommer över en ibland vad det är man har mist. För man går oftast "bara" med en stor saknad och glömmer bort vad det är som egentligen har hänt.
Men det som har hänt har gjort mig till den kvinnan jag är idag, lite hård men ändå jävligt mjuk och kärleksfull.

nu blir det matlagning och fortsätta njuta av detta lyckorus. Jag mår bra, varför gräva i det gamla då?!

puss på er!

vad rädda om det ni har, man vet aldrig vad som väntar bakom hörnet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0