sommaren är här! :)

Och folk klagar redan på värmen....
Alltså helt ärligt, vi har precis haft vinter, vi har precis kunnat hängt in våra förbannade jävla vinterjackor. Vi kan börja gå i kortbyxer, vi kan snart gå i shorts, vi kan bära linnen, t-shirts utan att behöva ha en enda jävla tröja på oss och så klagar folk på att det är för varmt. ÄR NI HELT JÄVLA DUMMA I HUVUDET?!

Jag förstår såna som har sjukdomar och inte tål solen, det är något helt annat!
En jobbarkompis berätta igår att hon måste smörja in sig med 50+ solfaktor för att kunna gå ut när det är fint ute, såna lider jag med och förstår att dom kanske inte är överlyckliga när värmen kommer.

Men såna som bara klagar för klagandes skull, er vill man ju bara ignorera och sen ignorera igen när vinter kommer, för då börjar ni klaga igen. Ni är förbaskat jävla irriterande.

Som jag alltid har sagt, man får ha EN årstid man får klaga på, vi har fyra välj EN. Jag klagar på vintern.

Jag älskar sommaren. Man kan bada, man kan ligga ute och sola. man får färg och man känner sig fräsch, istället för bara blek och fet ;)

Jag välkomnar sommaren med öppna armar! Dettee kommer bli den beeeste sommern i mitt liv, jag bara vet det! <3




Kommentarer
Postat av: Emma

Jisses. Det finns folk till allt! Jag ska göra allt för att försöka att inte klaga. Även när jag är höggravid. Hehe. Borde va sommar året om. :D

2012-05-03 @ 11:49:19
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: carro

haha du får klaga ibland, det får gravida kvinnor göra när värmen steker på magen :P

2012-05-03 @ 11:59:56
URL: http://carolineskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0