sol inne, sol i sinne :P

Idag har jag vart med systrarna karlsson! jag bara älskar dom där brudarna! bästa systrarna i hele vaaaala! :D

blev inte så mycket till att umgås eftersom dom skulle på äventyr, men en glass i solen blev det som vi hade bestämt.

Skönt väder har det vart hela veckan, igår låg jag tyvärr inne hela dagen, eftersom jag hade värmeslag på morgonen, med illamående, yr och svettig. duschade kallt 4 gånger igår, men blev lika varm lika fort. Var lite läskigt att se hela lägenheten snurra, värre än den värsta fyllan. Men idag mår jag prima, jag tvättar njuter av solen och inväntar min älskling ska komma hem!
Snart är det dags för flytten oxå, inte långt kvar nu, hihi

Tiden går så jävla fort, så vi är väl snart där tänker jag. ska bli skönt med balkong och ett rikigt kök och sovrum. slippa vara tyst som en mus om den ena sover.

Nej, nu ska jag ner i tvättstugan hänga tvätt, sen får det blir mat så man får mer energi.

Sol i sinne, brun inne rudolf! :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0