När kärlek föds..<3

I morse när jag åkte hem, såg jag min jobbarkompis bli hämtad av hennes nya kärlek. jag har inte sett dom pussas eller något, men att höra henne prata om han och se hennes lycka när hon kliver in i bilen. Då blir man glad. Hon är verkligen kära och hon har sån positiv energi, det är underbart och se! <3
Pratade även med en annan kompis, han har hittat sin prinsessa och höra hur han berättar om henne det är oxå helt guld att höra.

Men det är så många som har gett upp kärleken oxå och tror inte dom ska hitta den, kan säga -när man minst anar det dyker hen upp. Tror alla söker för hårt efter det och förblindar sig på olika krav dom har, släpp kraven och gå efter vad du känner.

Hörde av min systerdotter att hennes kompisar har olika krav, han ska va snygg, han ska hålla på med en särskild sport osv osv. Är glad att mina syskonbarn är smarta nog att inte bara gå efter hur snygga dom är.

Men tänk och sitta och ha alla dessa krav på hur en kille ska se ut, är skillnad och ha krav på hur han ska va, men hur han ser ut?! Självklart ska man ju va attraherad av honom, det är ju inte att man vill sätta en papperspåse på skallen så är det bra så.
Men tänk va många blyga personer tex som går till spillo, för att dom inte är rakt på och säger högt o tydligt att dom är här.

Och inte tala om alla tjej som vill ha en kille som ska toffla för dom, men samtidigt vara en badboy. Jaa, man kan inte få allt här i livet. Satsa på en kille som får er och må bra.

Tror att alla har för bråttom med att hitta den rätte.

Over and out, am still in love!  <3




Kommentarer
Postat av: Elin

Redan gjort! :)Larssa säger att jag inte får städa för att jag är lite krasslig...men det tänker jag nog göra ändå!

2012-05-16 @ 15:44:13
URL: http://elintheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0