mindre än 52 dagar kvar :)

Ja nu kan ni väl få reda på vad saken gäller :)

Det är mindre än 52 dagar kvar tills jag och min älskling blir sambos, vi ska flytta till en två, och det ska bli såå underbart. Jag längtar bara mer och mer för varje dag. dom flesta vet ju redan om det, men har inte känt för att skrika ut det på nätet direkt, sedan älskar jag ju att göra nyfikna ännu mer nyfikna, nyfiken i en strut tittar ALLTID ut.

Jag -carro ska bli sambo med världens bästa pojkvän, han ger guldkant på mitt liv.

Det finns liksom inga frågetecken i mitt liv nu, bara utropstecken. Livet är underbart!

Jag vill försöka beskriva denna känslan jag har i kroppen, men den är svår och beskriva. man vill skrika av lycka :)

kanske ska berätta om dagen oxå, har vart hos Nathalie och klippt mig, hon praktiserar på Idun, så vill ni bli klippta och bli 100% nöjda gå till henne, hon är lyhörd och noggrann på vad du önskar. Hon är en pärla min systerdotter.
Jag är så himla stolt över henne, hon fyller snart 18 år, tiden går så sjukt fort, men hon har hunnit med så mycket. fixar jobb, påväg att fixa körkort. Hon vet verkligen hur man tar tag i livet och hon tänker framåt, vad hon vill göra om 1 år osv. Jag är en stolt moster!

Efter jag hade klippt och färgat mig, gick jag vidare till ginatricot och hittade en spetstopp som jag ska ha i morgon, Perfekt! snygg i håret och snygg på kroppen.

Nu ska jag förbereda middag till min blivande sambo som kommer snaaaart :)

Hoppas ni är lika lyckliga som mig :) puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0