ljus!

Är så glad att mitt lilla hobby jobb har sätt fart, har några ljusbeställningar i veckan och det är skit kul.
Önskar bara det kunde sprida sig så man fick lite fler.



sätter foto på ljus om någon har missat. Tycker om att göra personliga grejer för nära och kära, som nu har utvecklas till att göra till vänners bekanta och släktens vänner.

Har totalt glömt bort att göra reklam för mig själv på min egen blogg, ibland tänker man inte längre än näsan räcker;)




Vill du ha en personlig present till dina nära och kära, hör av dig.

Det kostar 70 kroner och bor du inte i närheten tillkommer frakten på ca 50 kronor.

jag gör ljuset precis som du vill ha det. Hör av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0