Kära syster...



gud vad jag saknar min syster..
När jag läser om personer som träffar sina systrar, hittar på saker och gör roligheter. stärker sina band hårdare och kommer varandra närmare på livet. Känner en sån kärlek att dom måste ha varandra nära..var rädd om det, vårda det!

Jag saknar allt det där. jag saknar min syster.. Det gör ont i mig att aldrig mer få krama om henne, aldrig mer kunna få skrattanfallen bara hon och jag kunde få. Fira jul ihop, varje gång vi åkte bil ihop, sjöng vi ihop med radion och hon klappar mig på låret och vi ler mot varandra.. bilderna spelas upp i huvudet.

eller när vi satt utanför hennes lägenhet på en filt. Jag sa att hon hette syster yster i min mobil, hon hade haft mig som syster yster men hade ändrat, men när hon fick höra att jag hade det, ändrade hon lika fort tillbaka..

Tårarna kommer lätt när man inser vad man aldrig under sitt liv kommer få uppleva igen.. och det är bara en sak man får acceptera. Något jag inte skulle acceptera om hon var vid liv.. men nu har jag inget val.

Jag vill ha min älskade syster tillbaka, men det går inte...


Kommentarer
Postat av: Ann

Åhh...vännen. Jag har tårar i ögonen. Jag kan inte och vill inte föreställa mig den hemska känslan att förlora min älskade syster. Men du vet att jag gör mitt bästa att vara din vän och din extra syster. <3

2012-03-28 @ 12:54:50
Postat av: carro

Nej, det går inte ens att föreställa sig, men jag är glad jag har dig i mitt liv min vän, du gör det så mycket lättare! <3

2012-03-28 @ 13:20:34
URL: http://carolineskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0