Känslan av lycka <3

Som ni har läst i mina tidigare inlägg så har det varit mycket sorg för både mig och min familj, men jag kan även säga att inga är starkare än oss!
Jag vet vad ordet "det fixar sig" Det finns alltid dom som kommer ha det värre än en själv, det finns alltid någon som mår sämre..Det finns alltid någon som vill bräcka dig i att må sämst..

För hur många gånger har man inte öppna upp sig för någon o berättat vad man känner så får man tillbaka. -jaa, jag mår också fruktansvärt dåligt nu" och så mår dom dåligt av något så dumt som en bruten nagel eller något liknande patetiskt.
Varför har personer sånt behov av att hävda sig när någon annan behöver din styrka..?! varför inte låsas vara stark och låta personen få din hjälp?
vi ska inte leka varandras psykologer, för det finns det utbildade till. Det fick jag lära mig av min psykolog.
Jag var alltid den i kompiskretsen som kramade om och stöttade och glömde bort vad jag själv gick igenom, på den vägen bröt min kropp ihop och orkade inget mer.
Jag själv,märkt det inte, men min psykolog såg det.. Tänk vad mycket man kan ignorera, för att låsas vara stark.

Man ska nog tänka sig för vad man vräker ur sig till sina vänner. Klart man ska få ventilera sig, MEN alla har vi en gräns..

Jag tycker om att stötta mina vänner, men det är när personen i fråga visar att den verkligen vill ha hjälp, annars hamnar jag i den rosa fluffiga världen, som Ann så glatt kallar det ;)

Känns väldigt skönt att jag har gått igenom min psykolog tid och är starkare än någonsin. Jag har känt mig jävligt svag i många år. Men nu älskar jag livet, allt känns bra.
Har en familj som gör mig hur lycklig som helst, en pojkvän som får mitt hjärta att göra dubbelslag och varje gång jag ser han blir jag varm i hela kroppen, jag älskar honom av hela mitt hjärta.
Jag har vänner som är outstanding, ni är bäst!! <3

Nu ska jag fortsätta med mitt hobby arbete..

puss o kram SMACK ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0