irriterad!

Blir så fruktansvärt irriterad när man försöker göra rätt och för en gång skull säga vad man tycker, vad får man? det är hans ensak och att han får röka!!

Det är så här att jag har en granne som röker inomhus och det sprider sig till min lägenhet, så jag får huvudvärk och blir lite orolig eftersom han är i den ålder att han kan glömma att släcka cigaretten. Ska jag behöva höja min hemförsäkring för detta eller kommer min försäkring gå in om det är han som eldar upp lägenheten?!

Men tydligen får han röka inomhus, för dom kan inte neka "gamla" hyresgästar att sluta röka inomhus. Men i dom nya kontrakten så får man inte röka inomhus, vad spelar det för roll om dom som redan röker inomhus förstör dom andra lägenheterna?!

jag blir seriöst jävligt arg! men finns ju inget jag kan göra.. bara acceptera skiten och hoppas på att man snart får en annan lägenhet, för det är ju inte hållbart att det ska vara så här, men inte mitt problem om huset står i brand en natt och då hoppas jag alla vaknar och att jag är hemma o kan ta med bilder och grejer som är oersättliga.

Men jag har iaf sagt vad jag tycker och jag har sagt till, så tycker dom det luktar rök i min lägenhet när väl jag ska röra på mig, så kommer det ju så skrivet att det har spridit sig..SUCK!

Vad skulle ni ha gjort?!


Kommentarer
Postat av: Emma

Snart luktar hela trappuppgången så som våran gjorde. Folk som kom och hälsa på fick hålla för näsan. Jag har tom spytt för att det lukta så. :p

Men har han samma kontrakt när han har bytt lägenhet?

2012-03-15 @ 16:37:46
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: carro

jag skrev till dom, men tydligen får han göra hur han vill. jaa, det luktar så i trappuppgången nu oxå.. blir grymt arg när jag går ut o möts av den lukten, men att dom låter han röka o sätta andras hälsa i andra hand är inte okay!

2012-03-15 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0