intressant!

Jag tycker det är rätt intressant och läsa andras bloggar, se folks status uppdateringar på facebook och läsa av dom och läsa emellan raderna.

Läste en blogg förut, en tjej som påstår att hon inte behöver pumpa i massa jox i läppar eller brösten eller photoshopa sig snygg, min fråga till henne är -varför rakar du då av dig ögonbrynen och målar dit nya, varför blonderar du håret?!
Är man naturligt snygg som du säger att du är, så ska väl ögonbrynen vara där dom ska vara och inte två cm ovanför det naturliga stället, som normala och naturliga ögonbryn sitter.
kan någon förklara för mig varför endel, som har så många emot sig vänder på det och säger att folk är avundsjuka och ser upp till dom?

jag ser inte upp till en uppblåst idiot, som tror sig vara perfekt.
man är inte perfekt om man måste hävda sig att man är perfekt, det är något andra säger till en om man nu skulle vara det.

Och varför är alla avundsjuka om man inte har samma åsikter?
Om jag, alltså JAG inte tycker att du beter dig som man ska, varför gör det MIG avundsjuk?
vi har bara inte samma åsikter om vissa grejer,
jag kanske inte tycker det är okay att slå folk, som du kanske tycker.
jag kanske inte tycker det är okay att gå ut och supa varje helg
jag kanske inte tycker det är snyggt att raka av sig ögonbryn och måla dit nya så du ser förvånad ut hela tiden.
Jag kanske inte tycker drogor och alkohol är en lösning på ångest o depression
jag kanske inte tycker om när folk hänger ut varandra på nätet
jag kanske tycker att nätet är ett sätt för endel att gömma sig och vara kaxiga

men det kanske inte just du tycker. men JAG tycker det. Men det gör inte mig avundsjuk på dig!

har jag rätt eller fel.. bara för man har olika åsikter och olika syn på livet betyder det inte att jag är avundsjuk på dig.

är du avundsjuk på någon?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0