gårdagen..

Igår var en väldigt svängig dag, gillade inte och va ensam..
Tänkte mycket på min kära syster igår..

Var på stan med min älskade mor och min kära systerdotter Isabelle, vi har en sån här dag varje år efter att Isabelle har fyllt år, så får hon välja sig en egen present.

Räddningen var väl detta igår, för vi hade det väldigt trevligt. Mamma bjöd på mat och vi hade det så trevligt.
hittade mig även ett par byxer, niiice!
min andra hälft fråga om det var en skrikig färg eller om byxorna var normala. tror han tappa hakan när jag sa att dom var nästan svarta ;)

Men idag är en bra dag, Färjestad spelar ikväll. Hemma, önskade att jag kunde gå på matchen, men tv får duga idag. har inte riktigt råd att slänga ut pengar nu. Men en sak ska jag unna mig idag och det är att köpa en rosa väska. kommer komma upp bild på den i kväll. Ni kommer säga att den är SÅÅ CAROLINE! :P Och ni kommer förstå att jag älskar den redan.

btw, så är det rena skit vädret idag, vart tog den stora fina solen vägen? ingen som vet ingen som vet!

Nu ska jag knalla ner till tvättstugan, ett nytt inlägg kommer ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0