Bit ihop eller bryt ihop..

Jag brukar va en person som oftas biter ihop, men igår bröt jag ihop.
tårarna bara kom, fanns liksom ingen ände på skiten, fick sms av pappa o bad han säga till mamma att ringa mig.

Dock kunde inte mamma höra vad jag sa till en början, men bara hennes lugnande röst gjorde mig lugn, och tillslut fick jag ut mer än bara gråt.

I flera dagar har känslorna går upp och ner, upp och ner, så fruktansvärt jobbigt. jag kan liksom inte styra över det, tårarna bara väller ut och det finns liksom ingen hejd på skiten, men det är väldigt skönt att bara släppa allt och bara låta tårarna forsa.

Igår var nog första gången som jag inte ville vara själv, kände att jag behövde någon som krama om mig, tyvärr var ju inte min älskling i karlstad, annars hade jag åkt till honom, det blir knas i hela skallen.

När det kommer till mina känslor är jag rätt kontrollerande av mig och släpper inte in personer i mitt liv, just för att skydda mig själv.

Men det har vart mycket denna vecka, tänkt fruktansvärt mycket på syrran. Sedan har det kommit lite andra dåliga nyheter som gör att kroppen inte pallade mer.

Och nej, det har inte med att färjestad förlorade igår. Med det är jag väldigt härdad.
Stör mig dock på personer som kommenterar även om man har bett att inte få några idiotiska kommenatarer, menar nu på facebook. Bara för man hatar FBK, så betyder inte det att man får bete sig som en idiot mot mig, kommer sluta med att jag gör en ny rensning på FB.

Jag älskar FBK! punkt slut!!


Jag hoppas att jag och min känslor finner harmoni snart, för detta är lite små jobbigt.

Men dom som kommer mig nära, gör det oxå. Endel har stått mig nära, men inte längre. Har numera kanske 4 st jag verkligen kan släppa allt för, Mamma är en av dessa pärlor! <3
Känner inge behov av att fler ska komma mig för nära heller!

Min familj, jag älskar er!


Min pappa och min mamma.. ni två är dom som förstår mig bäst, all kärlek till er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0