längtar =)

Nästa onsdag åker flyttlådorna in i den nya lägenheten :D ska bli underbart!

så därför tänkte jag utnyttja mina kontaker, vilka är villiga att hjälpa oss?!

blev ju lite framflyttat, folk som skulle hjälpa till den 1juli, hoppas jag har tid att hjälpa oss onsdag och torsdag nästa vecka istället :)

Denna veckan står det jobb på schemat, är gött o få lite break från lägenheten, ser ut som en enda stor röra, så vill liksom inte vara här mer än nödvändigt! :p

ska bli skönt med en större lägenhet och framför allt bo ihop med min pojkvän som jag bara vill vara nära. Att vara ifrån honom är väldigt tråkigt, men helgerna kommer o då står han där :)

Så vem vill hjälpa oss?!?!?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0