Sex and the city!

Jag bara älskar den serien. Den innehåller allt vi tjejer vill ha i en serie, sex, killar, krångel och spänning och massa kärlek, men inte för mycket kärlek, bara en jävla massa sex :P

har kommit till säsong tre nu, tänkte köra igenom alla säsonger. Värsta är att man blir så fast så man kollar inte ett avsnitt utan det blir minst tre innan man stänger av och inser att man nog måste göra något annat.

Jag skulle nog vilja vara så fräck o rekomendera den serien till killar som inte förstår sig på oss tjejer, klart att endel saker är överdrivet, men deras tankar är nog väldigt likt dom vi har i våra verkliga tankar.

Ja ni vet dom flesta frågorna som tjejer har, singel som icke singel. Jag tror att killar skulle nog förstå lite mer och att vi flesta skiter fullständigt i några regler. Det finns inga regler för kärlek, bara kör, men ta det lugnt vid fartguppen ;)

 

Själv har jag vart upptagen nu i två år och det är det bästa som har hänt mig, den bästa killen för mig, utan att ens blinka. Maddes kommentar -Du låter så säker när det gäller han, för frågar man om han kommer bli pappan till dina barn, är det ett ja utan att ens tveka.
Jag kan säga att jag är säker till alla % i världen.

Jag har även blivit sambo med han och det finns ju inget mer underbart, lägenheten börjar bli mer och mer som ett hem. fattas ju att få upp lite tavlor o så, men det kommer.

 

tillbaka till SATC Tror dom flesta tjejerna känner igen sig i någon av brudarna i satc! vilken är du?!

 

Jag har över 40 läsare på min blogg, men ingen kommenterar. vad är detta?!

så mina vänner vilken i SATC tycker du att du är?!


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag tror bog jag är mest lik Charlotte faktiskt som letat efter den stora kärleken! :)

2012-07-17 @ 16:12:12
Postat av: carro

men nu har du ju funnit kärlek, så nu är det stora bröllopet som är nästa då ;)

2012-07-19 @ 16:19:47
URL: http://carolineskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0