helgen!

I fredags åkte jag och B till ch-berg och shoppade, hittade lite grejer iaf, men inga kläder som jag tyckte va fina, vad är det för mode, tror inte jag har shoppa kläder på år och dar :(

Men vi fick en dag som va mysig som slutade i soffan.

lördan åkte vi och kollade på bil, tro det är dags för mig att byta bil, börjar gilla min bil nu,, men vill ha en fräschare. får se vad jag hittar om jag hittar någon vill säga. Har bestämt att jag ska köpa hos en bilhandlare, för då vet jag att jag inte köper grisen i säcken och kan återkomma dit om det uppkommer något fel inom den närmaste månaden.

sedan åkte vi till mamma och pappa och fikade, alltid lika trevligt =)

På kvällen drog vi till Marie och Henrik med barn och grillade och snosade bäbis. Natalie som jag inte är gudmor till ville ha mig som gudmor oxå, eller fadder som man nu kallar det och klart att jag blir det åt min favorit tjej. :)
Hon tyckte dessutom att B var konstig och jag var cooool, dessa barn är allt för härliga.

Detta är min gudson, hur gudomlig är inte han?! en glad skit.

Tänk att få blir gudmor igen, det är helt underbart, dom är mina guldklimpar! <3 och tackar även Marie för förtroendet.



Nu har B precis åkt ifrån mig, så jag kan ta tag i disken och städandet, sånt som jag lägger åt sidan när han väl är hemma.

Älskar min man över allt annat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0