friends<3

Känns som yttligare som allt faller på plats och vännerna faller i det facken dom ska vara, vänner, bekanta, nära vänner.

kan säga på senaste tiden har jag fått bra kontakt med både Annie och Tess, och det gör mig så himla glad, gammal vänskap rostar aldrig. Är snarare dom som håller nu förtiden.

kan babbla upp flera stycker som betyder en hel del kärlek för mig. Men måste nog beröma dom som står mig närmast av dom alla, mina kollegor på posten, endel av er är fanimej mina bästa vänner! ni vänder aldrig ryggen eller ignorerar en fråga. Ni finns där när man mår piss, ni finns där när man mår som bäst, det är även ni som får redo på dom stor händelserna först av alla. Men samtidigt är det er jag vill berätta det för först!

Är glad att jag har bleve av med energitjuvar, har även kommit fram till att folk med noll humor inte heller får plats i mitt liv, tål man inte mina skämt ska man heller inte vara min kompis. Ni som känner mig vet hur jag funkar och ÄLSKAR att jävlas med folk, om man inte kan ta mitt jävulskap har man inte nog med psyke att kunna umgås med mig.. ;)

Det finns så olika slags vänner
  • Vännerna som alltid finns där oavsett vad.
  • vännerna som bara vill ha en där när det händer roliga saker och ignorerar det negativa.
  • vännerna som man bara festar med.
  • vännerna som man tar en fika med och verkligen pratar om allt med och talar ut om problem, funderingar och varför. dessa vänner liknar dom på punkt 1.
  • vännerna som man ringer till även om man inte har en baktanke med.
Tänk vad många vänner det finns som bara ringer och säger "hej! hur är det? jag tänkte höra med dig om du ville hjälpa mig med..." sen när man har hjälpt till så hör man ingenting, för ens det är dags igen.

Eller dom som bara vill umgås när ingen annan finns. Det finns många olika slags vänner.. vilken vän är du?

Ni som känner er träffade på på punkt 1,4,5 det är er jag ringer till när jag har massa varför.



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0