dagarna i två=)

Igår var jag ut med brudarna på; Madde, lotta, therese och Elin, Mycket trevligt!

Var på Ankan för att käka, vi beställde nachos, fick in bara sallad och nachos skal med bränd ost, efter en timme, redan då tyckte man det hela va dåligt. Sen när vi inser att vi fått fel, dröjde det ännu en kvart innan det kom. Även Lottas mat var total fel, fick kyckling istället för chili, tänk om hon hade vart allergisk mot kyckling?! något jag kom på i efter hand, men vi fick rätt mat till slut och fick 25% avdrag på maten, det är ju positivt att dom gjorde så, men kanske ett block och penna skulle sitta fint i fickan?!
killen frågade oss två gånger vad vi hade beställt och ändå blev det fel, tur tjejen fick bättre koll.. Men glada Ankan får inte 5 stjärnor av mig iaf, Ölen vad god, men den har ju inte dom gjort ;)

vi hade iaf en trevlig kväll, mycket snack, va underbart det var med riktigt tjejsnack, inga grabbar som kommer med suckningar eller konstiga kommentarer, kvällen i sig får 5 stjärnor om inte maten räknas in.



Idag har jag bjudit Elin på mat och gosat med Alicia, vilken stjärna hon är, så himla glad hela tiden, förutom när hon blev trött och ville sova, men det är ju helt klart, vem blir inte grinig då?!

När jag träffar Elin känns det som tiden står still, förutom allt som har hänt då vill säga, känns skönt att ha en sån äkta vän som man har i henne. Lovely! <3

flera sådan dagar vill jag ha :)



Ikväll kommer min älskade sambo hem och gud vad jag längtar efter honom!! Vill ha han på hemmaplan, med jobb här! men man kan inte få allt här i livet.

Jag är lycklig och glad, bra dagar har det vart o hoppas dom fortsätter i helgen :)

ta hand om varandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0