träning och min syster från en annan mamma! ;)

Idag har jag vart på coreboll med min älskade puma.

Är så himla skönt att komma igång med träningen, kännt mig som en hösäck efter jul..
Jag har fortf. problem med maten, alltså jag äter, men jag känner jag inte får i mig det jag behöver!
Sedan känner jag att jag inte orkar bry mig, för isf skulle jag kunna sätta igång med Gi eller något annat tjommigt, men jag vill ändra så det håller livet ut.

Mitt feta asle ska bort, min mage ska bli mindre och även mina lår... Men jag vill göra det på MITT sätt, inte sätta dit kniven som vissa gör...

Så här skulle jag vija se ut, så jag har lite och jobba med :P

Det kanske är så man ska göra, sätta upp en bild på en kvinna som man önskar man såg ut som kroppsmässigt?!
men det ska ju inte gå till överdrift!

Några som har några tips på hur man kan nå sina mål utan att svälta en själv?!

och tips på hur man får i sig frukost direkt när man vaknar, för jag vet mycket faller i att jag väntar i tre timmar innan jag käkar något.. Min kropp är van att gå på svält och få mat två gånger per dag, FÖR lite..



Sedan måste jag ju hylla min vän och träningskamrat Puman-Ann.
Hon är som en syster för mig, hon finns där, även om hon försvinner till sin rosa fluffiga värld när jag pratar, så sitter hon kvar iaf :)

och jag hoppas hon får ut något av mig med! Hon är så sprudlande glad o ger sån energi..
she is my sunshine! <3



Som jag gjorde i min förra blogg.. något ni vill jag ska skriva om, som ni flesta vet tycker jag ju om att säga vad jag tycker om både det ena och det andra! ;)

peace fis! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh....min gudinna...du är underbar.

Ja du ger mig massor av glädje...du ger mitt liv solsken...jag mår bra bara jag ser dig. Du är Min Människa...min vän...min lillasyster. Du är ren och skär glädje.

Kram

2012-02-07 @ 21:31:16
Postat av: Anonym

Ja du har ju lite att jobba på då . men kunde du inte valt nån annan än Kardashian ? xD

2012-02-20 @ 23:09:01
Postat av: carro

Vem är du som är Anonym?! :P haha

jag valde henne för jag tycker hon är fruktansvärt vacker och har former och inte ser ut som en pinne :)

2012-02-27 @ 14:15:24
Postat av: Helene

Klart du kommer klara det :)

Jag har också problem med frukost direkt när jag vaknar men jag har gått över på att få i mig lite lättare saker som yoghurt osv som man inte behöver tugga otroligt mycket på. Ett gott frukosttips är Kefir (eller vanlig fil), Kellogs Allbran Regular och frysta hallon (som du först micrar). Det är så otroligt gott och inte så sött som de blir med sylt. :)

2012-03-15 @ 15:26:47
URL: http://helenenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0