sötaste bäbisen <3

Jag måste bara skriva ett inlägg om min kompis Elin..
Den 1 februari fick hon och hennes fästman Daniel en liten tös.
Hon är den kompisen som alltid har längtat efter en liten bäbis, jag har känt henne i över 9 år nu och alla dessa år har det vart prat om bäbismagar och bäbisar.
Nu är även hon en mamma. När jag ser bilderna på henne och deras Alicia, så blir man bannimej själv bäbissjuk!
Man ser kärleken och stoltheten rakt igenom bilderna och man ser verkligen vilken fin och bra mamma hon kommer bli. <3


Jag har inte träffat dom än, men jag hoppas jag snart får träffa dom.. En riktigt sötnos är vad dom har fött!

än en gång GRATTIS min älskade vän <3



Idag gjorde man första dagen på veckan på jobbet, omedvetet känns det inte bra och veta vad som komma skall, men på en helt annan nivå är jag så jävla lycklig.. hur går det ihop?!

Är mycket på gång, men det finns inget avslut på något. så jag väljer att knipa min käft..Men jag lovar jag kommer medela så fort jag vet något :)



Big brother började igår.. Alltså jag vet inte vad jag ska säga men den där bloggerskan.. HELT SERIÖST? hur många hjärnceller saknar du?!

-azzå om jag vill ha en alligator väska då är det bara och döda dom, för jag vill ha min alligatorväska, för dom är väl ändå bara farliga azzå?!

IQ badboll!!

men ska bli intressant och följa detta, har tom fått min älskade pojkvän att följa det.. vad gör man inte för kärleken eller vad säger man?!

På tal om kärlek.. Jag älskar min kääär!! <3

Tack för mig och hoppas ni har haft en lika bra måndag som mig :)

over and out puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Goa du!

Ja, nu äntligen är det min tur :) vi får se till att ses snart! Säg till när du kan! Puss

2012-02-20 @ 23:07:03
URL: http://elintheres.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha ja BB ska bli riiiktigt intressant att följa i år :D



Ta till vara nu på vårsolen med bejb så du får ännu meeer energi :D

2012-02-21 @ 11:28:59
URL: http://maxelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0