kärlek!

Har ni någon gång kommit över en känsla där allt bara känns bra och man har lust att skrika ut det till hela världen!

Jag är så lyyyyycklig, jag är så lyyyyycklig! <3

Även om inte allt är skit bra, så överlag är det ju bra.
Det var länge sen jag mådde så bra som jag gör idag.

när man mister familjemedlemmar blir man inte alltid sig själv.. man tappar sig och man går in i någon helt annan värld. Men jag känner att jag har hittat tillbaka till den världen alla andra lever i nu.
jag skrattar mer, jag har bara kvar vänner som ger energi och inte bara tar, och jag känner att jag ORKAR ge energi på ett helt annat sätt.

Klart man stöter på energislukare, men dom blir som sagt inte långvariga i mitt liv.

några som inte käkar min energi är min älskade familj, dom finns där i vått och torrt. skulle jag ringa mitt i natten och va helt borta, så skulle dom försöka göra det bästa av situationen just då.

Jag har en pojkvän som inte kan vara mer perfekt, han är så perfekt som JAG vill att en pojkvän ska vara.


Vännerna jag har och har fått, dom betyder så himla mycket för mig och jag tror dom känner det, jag skulle inte svika dom en sekund!

Ni vet vilka ni är! <3

peace fis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0