dålig syn!

på bara över en natt, eller har jag ignorera det?!
Iaf sätte mig vid datorn förut när jag hade vaknat, mycket morgon bös i öga trodde jag eftersom jag såg så suddigt.
Men blev lite orolig att något hade hänt, men letade upp mina gamla glasögon som jag hade på högstadiet, sätta på mig och såg helt okay, kan ett synfel försvinna och sen komma tillbaka?

jag har iaf bokat tid hos optikern på onsdag, men nu är ju frågan.. VEM ska få följa med att kolla på glasögon, jag vill ju ha någon som är ärlig och som har bra smak :)
vill inte ha någon som säger "jo, men det där ser väl bra ut" när det egentligen ser ut som skit..

för hur många såna finns det inte? jävligt många om ni frågar mig.
jag är den som säger -nej, det där ser fördjävligt ut!

Eller egentligen behöver jag inte säga något för personer som känner mig ser på mig på engång när jag inte gillar något :P

stora ögon betyder det att man visar för mycket?!

puss o kram från mig <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag kan följa med...pokerfejs nummer 1 :P

Jag ska också ha nya glajjer, vi kan se fåniga ut tillsammans :)

2012-02-17 @ 18:28:22
URL: http://elintheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0