Vänskap <3

Har ni någon gång haft en vänskap där det känns som att ju längre tiden går, så har ni ändå DET kvar, något som aldrig dör, man vet att personen alltid finns där vad som än händer och hur lång tid det tar mellan gångerna så finns den vännen där, har ni någon sådan vän?

Kan säga att jag har en sån vän och hon heter Elin Nilsson. Vi har vart vänner i över 10 år nu, kan ni tänka er, vi unga människor kan ha en sån lång vänskap.

Snackade med elin häromdagen och vi sa det, att vår vänskap är oslagbar, den känns odödlig.
När vi satt där 19 år och förvirrade vad som skulle ske med våra liv, vi trodde inte vi skulle hitta kärleken någon av oss, att vi skulle leva som singlar resten av våra liv, leva i den där lilla ettan på Herrhagen, som hennes käre far kallade gaskammaren, när vi två var i farten ;) haha

Men tänk nu 7 år senare så sitter vi här med livet framför oss, lyckligare än någonsin, båda två!
vi har haft det jobbigt båda två och vi har torkat varandras tårar. Men någon gång vänder det för var och en, det tar bara olika tid.

När man är 19 år, känns allt så långt bort, man gör bort sig, man tänker mycket på framtiden vad som kommer se, vad man ska göra, vad man vill göra och vad man inte vill göra. Vi har ingen aning.

Nu när vi är 26 år, vi är lyckliga, lite mer mognare, men fortfarande mycket barnsliga.
Elin är idag Mamma, kan ni tänka er min älskade vän är Mamma och hon har en underbar fästman, ja ni hörde fästman. Jag blir bara varm i tanken att allt blev så bra.

Själv trodde jag aldrig jag skulle hitta kärleken heller, men se på mig. Här sitter jag och har världens underbaraste karl, lika crazy som mig. Vi är så lika men ändå så olika och jag älskar det! hur skulle det se ut om jag Caroline hade en karl som va lik mig till 100%? det skulle inte funka. Men denna man är perfekt! Han har allt jag söker, manlighet,snygghet(jävligt sexig) säkerhet och en hel hög humor.

han får mig och skratta som ingen annan har gjort, när han tittar på mig blir hela jag varm och jag känner mig säker och trygg.

Tänka sig att både jag och Elin hittade så perfekta karlar, inga mesproppar här inte! <3

Elin Nilsson du kommer alltid ha en stor del i mitt hjärta och vi delar många minnen ihop, våran vänskap är KLOKREN! ;) (felstavningen är med mening, internt skämt)

Puss på er och ta vara på vänskap som betyder!! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh, jag blir alldeles rörd när jag läser detta! :)

Du har verkligen rätt i allt du skriver!

Gaskammaren i källarn har många minnen!

Du har alltid funnits där, speciellt när jag mådde som sämst.

Tack :)

Du är en riktig kompis!

2012-04-18 @ 22:14:23
URL: http://elintheres.blogg.se/
Postat av: carro

right back at ya! <3

2012-04-18 @ 23:10:16
URL: http://carolineskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0