Lägger mig med ett leende på läpparna.

Ja, idag kan jag inte göra något annat, även om min man inte ligger brevid mig, så är jag fortf lycklig idag.

Den känslan jag har i kroppen nu, går inte och beskriva. JAG ÄR LYCKLIG! Förra veckan sög livet, tankarna snurrade och jag visste inte ut eller in på mig själv. Men som tur är räcker det att jag gråter ut och tar tag i det, så släpper det. Har lärt mig att inte bära inne på skiten utan det måste ut för att man ska kunna må bra.
När man mår så här inser man verkligen vilka som är ens riktiga vänner och vilka som bara är nyfiken på vad man gör i sitt liv, men det är riktiga vänner jag behöver i mitt liv.

Är även så glad att jag har hittat rätt karl, det räcker bara att han tittar på mig så ler hela jag.

Det händer mycket i mitt liv nu, nytt jobb på gång. Mycket nytt, men vad vore livet utan nya grejer.

Har tränat som en idiot på att kupera kortlekarna. har kommit på lite knep :D

Har jag några starka kompisar?! maila mig isf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0