kärlek till själen..

Idag har jag jobbat, inte så vidare rockigt kanske, men fick tillbringa min jobb stund med världen bästa Ann, har joddlat för henne så hon blev väl smått galen på mig där en stund ;)

Eftermiddagen nu har jag haft dejt med världen bästa Christine och super goa Linus, håller på och förvandlar honom till hardrocker!.. har lärt honom djävulshorn med fingrarna, ska ta med grabben på hårdrocks konserter när han blir äldre, om nu hans mamma och pappa tillåter! :P haha
Vi körde även lite high five oxå, så ni inte tror jag bara lär grabben dumheter ;)

Har vart en grymt mysig dag och släppte även min hemlis för Christine.. ;)

Nu när jag tänker efter, vi har nästan vart kompisar i 11 år, tänka sig, endel personer är inte ens elva!
ibland känner man sig gammal och inser, att när man var 15 år, man var jävligt ung då. Just i det tillfället tycker man alla är fosiller och alla är gamla och fattar ingenting. Att morsan och farsan är född på vikingatiden. Men nu börjar man förstå vad det är dom verkligen sa när man satt där vid köksbordet.

Ett till tecken på att man börjar bli äldre är väl alla kompisar som skaffar barn. Fast jag skulle lätt kunna skaffa mig en liten knodd, men det får glatt vänta när man vet mer hur framtiden kommer te sig med jobb och allt som har med ekonomi att göra.

BTW när vi gick på bergvik såg jag så mycket jag vill ha, har dock inte plats med allt.. Men jag vill HA!!

Nu ska jag göra mig redo för att boxas med tvättmaskinen!

hoppas alla har haft en underbar dag men den underbara sol vi har :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0