Det har vänt! :)

Alltså jag kommer alltid ha sådana jävla dret veckor någon gång per år, nu har jag haft den. Jag kan säga att jag har sån energi,trots min jävla rygg.
Men blir väl så när kroppen är van att träna 2-3 gånger i veckan och sen bara får promenad varje dag :/ Saknar träningen fruktansvärt mycket, men har inte råd just nu.. måste tänka lite på ekonomin oxå.

Förra veckan som ni vet var ju verkligen SKIT! Allt gick bara runt i skallen, allt kändes skit! Men nu känns allt fruktansvärt bra.

En hemlighet jag höll förra veckan för er, var att jag var på arbetsintervju på en av klubbarna här i stan. inte vilket jobb som helst utan som coupier. Kan ju alltid hoppas man får det. Det märks, skulle var kul iaf!

den andra hemligheten kommer lite längre fram, men jag är lycklig som fan!! :)

Puss o kram på er!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0