allt möjligt och lite till :)

i dom två senaste dagarna har det verkligen vart PEST.. min rygg är cp! den vill helt enkelt inte vara med, inte ens musklerna vill bära mig.. :(

vaknade i går morse av att jag kände att jag hade lite ont i ryggen men tänkte att de bara va för att man legat för länge, men sen ville inte ryggen bära mig över huvudtaget och jag fick svårt o andas för att nerverna i ryggen hade typ kollapsat eller något, sträkt mig ordenligt!


i morse var det dock ännu värre och jag bara grina ut smärtan konstant i en timme, innan jag bestämde mig för att åka o jobba ändå istället för att förlora massa pengar på att gå hemma o grina..

det är så jävla jobbigt när man har så där ont att smärtan tar över allt! det finns inget annat, och jag har inte tålamod för sånt, har redan haft mitt i smärtväg, med gallsten och ryggen.. vill inte att ryggen ska krångla mer!

 så känns min rygg ungefär! ;)

hoppas verkligen att den är bättre i morgon, orkar inte med smärta till tårarna sprutar!


 Pratade med H förut snackade om idioter som verklgien inte kan släppa taget om det som har hänt.. det som är gammalt det är gammalt! det som är nytt är nytt.. jag är glad att jag kan släppa de gamla och släppa in det nya:)

endel är för sorgliga, ser Fb som något extra liv.. :P fb är som vilken annan sida som helst! vill man inte att folk ska kontakta en eller ha kontakt med någon.. släng ut datorn skaffa en riktig dagbok och lås dörren, svårt? nej ;)


 dating in the dark

väldigt intressant program och jag undrar kan man verkligen bli kär så, eller blir man kär på riktigt om man väljer att ge killen en chans?!

tycker det där programet är väldigt intressant.. nrä dom har gått på endel dejter i mörkret får dom ett porträtt målat hur dom tror personen ser ut och det kan ju bli jätte fel, men väldigt intressant hur hjärnan fungerar..

Och hur dom väljer när alla detaljer faller på plats.. dom där små detaljerna gör ju det stora avgörandet.. :)

nu kollar man på DH

Adios, senior ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag vet hur det känns .... piss !!

2011-02-28 @ 10:05:53
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag var ute efter en bild som visar smärta i ryggen så har gogglar runt å därför hamnade jag här så jag lånar din bild den var en bra beskrivning !!

2011-02-28 @ 10:06:45
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0