måndag:)

Idag är det måndag och jag har haft mitt körkort i en vecka, och det känns helt underbart! Fattar inte varför jag inte skaffa det tidigare men som sagt PENGAR! de är juh det som är felet, jag har inga pengar. Jag är nog den största slösaren på denna jord, förutom Elin..(hehe skoja med dig liiite gumman)

Idag eller i morse har jag haft dom skummaste drömmarna på väldigt länge. jag drömmer alltid konstigt men idag va nog de skummaste på jag vet inte när! men ni ska få höra dom:)

Första drömmen:
jag och elin skulle på fest, typ på nöjes vi skulle ut, men vi skulle festa på OBS! bergvik! haha ja dom hade en övervångning där det var en nattklubb helt gratis, men de skummaste var att vi var på någon bussresa. iaf vi va där och en kompis till elin hade bleve våldtagen, och hon va en liten bäbis. (skumt) och va gipsade över magen och neråt. så jag tar bort gipset och lägger henne längst bak i bilen för att inte våldtäcksmannen ska se henne som är en gubbe som vi se längre bort som kör en buss. Breve honom är det en kärring som hoppar runt och då är jag helt plötsligt i en annan buss, så busschaffören säger att hon har den där mössan för att hon väger mindre än 80 kilo men de tror jag inte på för hon är så jävla stor säger han.

Helt plötsligt är jag och Elin inne på obs och ska letar efter toaletter, värsta va att de inte fanns några riktiga toaletter utan i drömmen fick man sätta sig på en soffa och kissa om man skulle det, det satt tre tjejer på rad och hade täcken över sig. OCh helt plötsligt sitter jag där, men jag gick därifrån och kände mig väldigt äckligt för jag ville inte sitta där. och i den andra soffan låg det fyra killar som va sky HÖGA! och kolla på tjejer som kissade.
iaf så skulle vi gå till nattklubben men jag kommer på att jag inte har några skor så jag måste hämta dom. och då står jag helt plötsligt i min hall där alla mina skor ligger utspridda. (SKUM DRÖM!)

Andra drömmen:
JAg är med Christine och vi är ute hos mig och framför mitt hus är det skog och typ som en fotbollsplan, ingne av mina grannars hus finns där dom ska stå. vi går mot skogen och vi ser stora fånglar och jag frågar chrstine om de är hökar och hon skriker att de är gamar så vi börjar springa mot huset men då är vi helt plötsligt på vägen till christine och springer.
Christine springer framför mig för vi ser en Häxa. Jag skriker på christine att hon inte ska ta emot något från häxan för hon kommer säkert förtrolla oss med något. jag ser att häxan laddar precis breve Christine och ger henne en penna. jag kommer ikapp och sparkar till häxan!
men då trollar hon så jag får människor i min mage som talar och det ville jag juh inte ha så jag försöker verka förstående så hon ska trolla tillbaka så jag blir normal.
häxan gjorde soppa åt christine och jag kollar på häxan och frågar han/hon varöfr han är så ledsen
(när man såg häxan på nära håll var de en kille)
Vi två sätter oss i soffan och jag frågar han varför han är så bitter och elak.
han börjar svamla om sin familj och jag frågar vad de är med dom?
han lyfter typ på benet och säger att han bleve född eller behandlad så och att de blev något konstigt med honom.
sen vaknar jag:P

jisses fattar inte vart jag får allt ifrån. helt sjukt! börjar drömma om häxor som flyger i luften och övervakar oss:P haha

men nu är jag vaken iaf och ska gå ut och gå tänkte jag, har inte gått ut och gått på en vecka typ. HAr inte haft motivationen alls. men ska försöka hitta den igen.
Men jag har minskar ivikt ändå. Kankse är för jag inte haft någon matlust alls denna veckan. Är såå trött på allt som har med mat att göra. klart jag är hungrig ibland. Men jag orkar inte alls med att göra mat! så jävla tråkigt! så jag dricker vatten i stället och blir mätt på det. INte bra jag vet men jag har ingen matlust.

åhh smakade äppelmos förut. JISSES va gott det är!!! ska kolla hur många points det är isf ska jag ta mig en tallrik om det inte är för mycket.

Är 8.4 grager utanför mitt hus:) så de blir en sväng ut och gå i detta väder. Känns gött hoppas verkligen våren är på gång nu.

längtar till maskeraden som bara den, ska ordna lokalen på onsdag jag och christine.
YEAH!!!!

vi hörs och syns:)

(du kommer aldrig mer få svika mig igen som du gjorde, glöm det! ha ett bra liv)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att jag inte har bilen på dagarna längre, annars kunde vi traska tillsammans! Jag längtar med - längta, längta, längta! Har nog grejjat så Susanne självklart kommer till oss, möjligen senare, men hon kommer ;) hihi Kramar

2008-02-18 @ 21:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0