Körkort!!!!!

Ja, ni läste rätt! jag har äntligen fått körkort! hur skönt som helst:) tog mig 6½ månad att få det, är helt underbart!! Går inte och beskriva känslan av att han godkänner en. Det bara sprudlar i kroppen av lycka och befrielse.

Är glad jag slapp att göra kontroll i huven. Hade väl blandat ihop allt! haha sagt att där bromsoljan ska va hade jag väl sagt kylarn och tvärs om jisses! räckte att kolla ljusen:)
väl iväg gick det jätte bra. va lite nervös hela tiden, som sagt de var han som skulle bedömma om jag var värd ett körkort eller inte!
gjorde väl tre tabbar kan man väl säga.
-en var att jag inte var så miljövänlig med växeln men jag var medveten om de. så de fick gå:)
-var att jag kom för fort i en kurva så de blev en päronsväng så hade inte hon vi mötte saktat ner kasnke de inte hade gått så bra, den missen märkte inte jag..jag tyckte de gick bra:P haha
- var att jag höll mig i höger körfält ochj skulle ligga i vänster och det var jag oxå medveten om så.
Han var på bra humör i går så de var bra, han litar på att jag ska sköta mig och det tänker jag göra hela mitt liv. Detta är de bästa jag har fått på länge:) HELT UNDERBART!!!!!!!

Mamma sa att hon bad till Linda att jag skulle få körkort och jag säger det samma att det gjorde jag oxå:) hehe plus att jag sa till mig själv att allt har sin mening, är det meningen att jag ska få körkort så får jag de annars är de meningen en annan gång och de var meningen att jag skulle få det den 11/2-08:D jeeiiiiiiijjj:D

Igår så var inte allt som vanlig kroppen bara sprudlade och jag kände att ingenting kunde få mig på dåligt humör, fattar ni INGENTING kunde rubba mitt humör.. jag va som en glad pelare:D hehe 

Var till min gumma Christine igår, va helt underbart satt ute i solen och babblade som två pratkvarnar om allt verkligen. satt och diskuterade maskeraden, HAHAHAHA va roliga vi kommer se ut. Jisses hur vi kommer se ut, kommer bli grymt kul iaf:) hehe gör att man längtar ännu mer:) hehe 

sen åkte jag hem för och äta lite=) plus att jag hade Fanny i bilen så kunde juh inte låta henne sitta där hela dagen..=)

När jag kom hem kom broder med ett kuvert med grattis kort i och några lotter från familjen:) kan ni tänka er, jag vann 85 kroner:D YES jag är på väg att bli rik. eller inte:p

sen när klockan slog nio var det dags att åka och hämta mamma eftersom jag hade lånat bilen och ´jag hade lovat att komma och hämta henne sätter mig i bilen kvart i nio då ringer mamma och säger att hon har fått slutat så de va juh tur jag tänkte åka i tid. ÄLSKAR och åka bil helt själv känner sig fri på något sätt. underbart! älskar att känna mig fri inte behöva fråga om dom kan köra en, vill jag till affären och bilen är hemma är det bara att jag tar den:) underbart!! 

nu ska jag ta och gå ut och gå en sväng. behöver lite luft:) hihi

men tillsist säger jag så här!

Ta hand om varandra och blicka framåt, det tjänar ingenting till att blicka bakåt! så krama om era nära och kära så hörs vi:) 

puss o kram

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis igen gumman! Den där känslan är helt underbar! :)

2008-02-17 @ 19:33:29
URL: http://elintnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0