inte som jag hade tänkt mig..

Ja ni, varje morgon vaknar man juh och är skit pissnödig och önskar toan låg tre cm från sängen.. går upp äter frukost och som vanligt har juh pappa vart vaken längre än mig och har VÄRLDENS energi! ibland beundrar jag honom för hans energi, jisses, men han ligger mycket i soffan oxå de kan man juh inte undvika alltså;) haha

mamma frågar hur vi skulle göra med IKEA, jag svara att de inte var jag som behövde tänka över natten så de blev en sväng till IKEA:D hihi *knalla runt runt runt runt* alltså jag fattar inte varför den affären är såååååå rolig och va i men..jo visst ärden dä:D hehe
åkte även 200 meter bort och kom till bergvik och gick en sväng där, fick ett presentkort på gina tricot av min bror som jag tänkte jag skulle spendera..men hittade inte ett jota..JIPPI alltid så..sen slutar de med att man köper upp de på massa dret linnen..tänkt köpa mig något riiiiktigt fiiiint:D just de:D hehe

Skullte vart till LInn i dag, men blev inte så.. säger inga kommentarer på det. ÄR så jävla besviken och ledsen. Och jag hoppas Linn förstår det. hade verkligen velat åkt dit.. men så blev de inte blev sittnas och kolla på melodifestivalen med mamma och pappa:)

christer sjögren GO VÄRMLAAAAAAAAND:D  hahha hans låt sätte sig på hjärnan på en gång:P haha

har fått en massa sms idag oxå, en kompis som ville få mig på bättre humör, -jag tycker om dig även om du är arg! tack så mycket vännen:) han skulle ha kommit och hälsa på om han inte hade tre fyllekajor i bilen. MEn jag kände inte som jag va på humör för något besök just då:) men nu börjar jag bli på lite bättre humör:)
någon som vill komma på besök:D hehe

-om inte jag va bög skulle jag va kär i dig:)
-ja men du kan va min pojkvän ändå:D  hahaha

vänskap är något man ska vårda ömt, vänskap är någon man inte tar förgivet utan vårdar ömt, inte något man tror man har kvar hur man än beter sig, tillslut brister det och man inte några vänner har. Tänk innan ni gör något som kan såra era vänner!

Ta hand om varandra:)

kläm på munnen, puss på tutten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0