En helt vanlig torsdag;)

IDag har man vart till Stora staden Karlstad:P kan juh säga att de kryllar av rally folk överallt ;)  Men de är juh trevligt det händer lite i stan:)

var för övrigt till körskolan:) går riktigt bra faktiskt, näst sista körningen, känns konstigt. Sista gången med min kära körlärare fy faaan va han är grym! finns de någon som är så jävla härlig som han:)
-du kan klä av dig om du vill:) hahahah *jackan alltså*

dagens diskutioner i bilen var skyltar och vad fula människor det finns..
-fy fan va ful hon va - min körlärare
-men va säger du?
-ja, men kolla på henne hon är ju som ett skelett
-ja, de är juh sant, tur hon har kläder. kanske ska ge henne två par byxor och ha på sig så hon blir större:)

och på tal om skyltar skulle vi ha skyltar som det står "GUBBJÄVEL" "KÄRRINGJÄVEL" "HALLÅ HÖGER REGELN! IDIOT"
Alltså han och jag har så jävla roligt när vi kör! önskar alla fick chansen och köra med honom. ELler åka med oss två tillsammans, jisses. När vi åker känns de som man inte kör utan de känns som man åker runt och babblar=) mycket trevligt:)

Men det känns skönt att vara så nära målet men ändå inte, fattar liksom inte. men idag fick jag en inblick att jag ska ha de där "rosakortet" som jag fint kallar de:) tänk och ha sitt favorit kort i sin favorit färg, helt underbart juh:D

för övrigt hade jag inte specielt mycket i stan och göra så var juh bara och knalla till bussen, eftersom man är pank och inte så värst sugen på att gå på stan. (fick reda på nu att Elin stumpan va ledig, men lite försent nu:P)

Men påvägen till bussen fick man känna lite uppmärksamhet när man ser att några "rally grabbar" sitter med stora leenden och följer en med blicken från första stunden dom såg en, en av dom satt med Det Leendet:) kanske skulle vinkat till dom *make my day* eller nått;) 
Fan inte lätt och va så jävla snygg jämnt;) *asg*

buss resan hem var väl inte så jävla mycket och hänga i julgranen förutom att jag fick åka gratis:)

var till Maria och Tina och kolla in i butiken, endast Tina där. Men ändå, denna eviga kärleken vi alla kämpar med är så himla roligt:)
-hur går de med kärlek nu då när du kommit härifrån?
-ja du samma gamla visa, själva då?
-ja du, fram och tillbaka fram ochtillbaka, jag tror jag har vart singel för länge:)
haha

-ja hon träffa en kille när vi va iväg som va där med en tjej han hade träffa på match.com men nu skriver han och ringer henne istället. stackars tjej dom som va där på kärleksemester. de var den semestern: hahaha

ja, denna kärleken är juh ett kapitel för sig när de gäller mina äldre brudar:) jag kommer med allsäkerhet bli som dom när jag är 40:) hehe hoppas inte på de men man vet juh aldrig. men bättre 40åringar får man leta efter.

Men måste säga att mina hjärta slår juh lite hårdare för en viss kille.. *gillar mycket och det vet han om efter alla träffar i vintras*

ja du kärleken ska man gå fortf fram med men ändå gå sakta annars skiter det säg!

-kärlek är som ens egen skugga, går man förfort fram försvinner den..står man kvar, finns den kvar..
tänk om man kunde förstå varandra va lätt det skulle va, inga bekymmer ingenting. man skulle va lyckliga och vara med den man ville vara med.

En sak man är säker på är juh att distansförhållande inte är något för mig. Det är något som jag säger en gång aldrig mer! kanske för ett tag. Men funkar inte i längden!

slut pratat om kärleken..

i morgon är det fredag, jävligt gött:)
lets dance och lite popcorn:)
och på morgon är det mättning:) förra veckan hade jag minskat väldigt mycket överallt:) fan 9 cm runt magen. syns knappt, eller jag ser de inte men mamma och dom ser det. och det är juh tur det. men de är mycket som ska bort och de är juh bara början:) vet inte hur mycket jag har minskat sammanlagt överallt. men minns bara att jag minskat 9 cm från förrförra veckan till förra veckan:) hihi

plus att min rumpa blivit lite mindre..GÖTT :) vem fan vill ha en STOR rumpa?! okai, det finns stor rumpa sen finns de stor rumpa. jag har stor rumpa sån man inte vill ha:P haha även om man får höra att den är "go" klart som fan den är go, är juh något och ta i:P haha
inte lätt detta:) men jag mår bättre:) de är det som räknas:)

jag vill åka på kryssning och dansa och festa järnet:) hihi skulle va så kul!! någonsom är sugen?:) hihi

nu ska jag nog ta och dejta min nybäddade säng:)

natti natti:)


Kommentarer
Postat av: HAnna

Hade jag inte varit så jäkla båtsjuk hade jag gärna följt med ;)

2008-02-08 @ 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0