-11 kilo på 5 veckor:)

Jaa Idag var det vägning, och vågen visar att jag har tappar 11 kilo på dessa veckor:) såå jävla underbart:) helt otroligt:) fattar de inte riktigt! var tvungen och ställa mig på vågen flera gånger för att fatta. Men känns helt undebart:D

Det roligaste med det är att jag inte har gjort så mycket förändringar, eller joo klart det har varit det.. Man äter RÄTT. skippar allt onyttigt! inte så svårt att skippa det när man väl har bestämt sig:) Är stolt över mig själv över att jag har klarat det, men denna fart kanske man har något mål till sommarn:)

Det är inte långt kvar till maskeraden heller, jisses!! HALLÅ brudar det är inte alls långt kvar.. ROLIIIIIIGT! längtar:)

jag ahde som mål att ha gått ner 5 kilo till maskeraden men det blir juh mer än de dubbla:) YEAH!!
*hoppar runt som någon idiot på iron maiden konsert* hahahaa

IDag är en jävligt bra dag:) är ensam hemma nu oxå..skönkänsla:)
igår därimot va en bajs dag, men va en riktig goding som fick mig på mycket bättre humör. *kramar om hårt*

nej idag blir bloggen kort orkar inte skriva något..:)

ha de gött:)

puss puss babe;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis!!!!

2008-02-19 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0