julen

Fan snart är de julafton känns jätte konstigt...
Ingen mormor osm kommer va här som säger till en o äta mer, eller säga något konstigt:( kollade på bilder och insåg hur mycket jag saknar henne.
Spelar ingen roll att mormor va 87 år, hon dog på fel sätt!!!:( hon hade puls som ett barn och va pigg som vilken yngling som helst.. fan för dessa sjukdomar o att ramla:(:(

Jag ser dig dansa lyckligt, när jag tänker på dig ler jag och när jag frågar om du mår bra får jag ett lyckorus, klart du är lycklig:) träffa syrran, moster mary och Morfar, du har vart honom trogen i själen i alla dessa år:) och efter 37 år får ni träffas igen:D
Men jag saknar dig oxå..vi syns igen jag lovar:)

jag har inte skreve här på ett tag, men jag ska komma igång med det lovar:D hehe

snart ska jag åka till jobbet och jobba igen..själva jobbet är inte kul. men finns några brudar jag kommer grymt bra överens med:D ena ska bjuda på chokladkaka idag:P hehe såå jävla gullig

-gud va du grejer
-jaa, det är jag o ernst
-HAHAHA

en annan tjej som jag kommer lite extra bra överens med, folk frågar oss om vi känner varandra sen innan, men icke:D hehe personkemin klickar bara:) pratar allt från döden till att jag är en jävla bitch som borde bättra mig:P haha
Jag kan inte hjälpa att jag är en bitch det är bara så:P haha fan vilken skön brud hon försöker få mig till en snäll varelse och hon inser mer o mer att jag är en snäll varelse:P
-innerst inne är du snäll och idag är du extra snäll:D

fick hör att man va saknad när jag hade vart i malmö, för de fanns ingen o skratta åt, jag tror jag tar de som något positivt:D hehe

nej måste fixa i ordning nu:) men ska va en mer hejare på blogg nu framöver:D

Puss o nyp i stjärten;)
bara för att du är söt;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Aaaa snygging. ;)

haha.

Hur är de me dig idag?

ä fuck it skriver till dig på msn istället.

puss

2008-12-25 @ 14:06:00
URL: http://doffnot.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0