jobb o juldagen:)

Igår var vi till daniel, sofia o Alexander:) firade jul och åt gött öppnade julklappar o hade jävligt kul:)
finns bilder från det på skooogh.bilddagboken.se (lösenord har jag, bara fråga om de så får ni de)
va grymt kul, som vanligt vår familj är inte normal någonstans som ni även märker på bilderna:P

idag har jag jobbat fick gå hem två timmar tidigare för vi låg så bra till så dom behövde inte mig;P hehe

sitter här o fryser o funderar på vad jag ska hitta på, på nyår? någon som ska göra något kul eller?
vet att jocke kommer hit till deje, så måste juh träffa honom o säga hej:)

mindre än en månad tills jag fyller år..jeeiij:D hehe ajja jag vet inte vad jag ska skriva så ni får ha de så gött så hörs vi:D

puss o kram;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0