Forever

jaa, just nu känsn de som jag har fattar innebörde med namnet på företaget Forever, för de varar verkligen forever:)

Det känns lite som man går och går och går och startlinjen buttar man på lite varje gång man är påväg att springa ut och slå rekord, jag hoppas verkligen de kommer på onsdag när jag och elin ska ut på räd.

jag har så många tankar men Inget går igång, jag drar mig hela tiden, men har ändå ett jävlar annamma i mig, vet inte varför jag drar på allt.. jag har hört att jag är något som kan bli något stort. MEn när kommer de, när får jag mitt genombrott?!

frågan är stor, man vill hitta folk. Man vill ge möjligheten till sina vänner, men dom har inte verkar intresserade någon av dom (ER) jag kanske inte har vart tillräckligt tydligen hur stort detta är kanske?!


jag är med på allt vi har och jag tycker det ger mig såå fruktansvärt mycket även om man får ligga ute med kostnaderna själv och jag gör de för min skull:) personlig utveckling.. JA bättre hälsa? JA Ekonomisk oberoende? jaa om några få år kommer jag vara det. :)

Jag kommer lyckas! de ska jag ge faan på ska inte ha något vanligt jobb..
torka skit på gamlingar - inget för mig - packa upp varor på ica - inget för mig!  - laga bilar - inget för mig! - telefonförsäljare -  INget för mig! stå i kök - INGET FÖR MIG!
som ni kanske hör har jag hittat min grej:)


jaa detta är verkligen någon jätte stor:) och jag är med och bygger upp det här i karlstad:) JIPPI!


Kommentarer
Postat av: Nathalie :D

forever o forever, det kanske är därför det heter forever har jag kommit på :D Men du måste lova mej en sak .. bli inte ens sån töl kärring som hon andra, hon var seriöst tyst i typ 2sek, rekord ;P

2008-08-31 @ 09:38:04
URL: http://nathalieskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0